Steun SV Argon met Rabo ClubSupport!

27 augustus, 2024

Beste Argonauten en iedereen die SV Argon een warm hart toedraagt, het is weer tijd voor de jaarlijkse Rabo ClubSupport-actie! Vanaf 2 september t/m 24 september kunnen alle Rabobank-leden hun stem uitbrengen om SV Argon en andere clubs te steunen. Jouw stem maakt écht verschil en helpt ons bij het realiseren van onze dromen, zoals de aanschaf van een nieuw digitaal scorebord!

Waarom stemmen?
Hoe meer stemmen SV Argon ontvangt, hoe meer sponsorgeld wij krijgen. Dit geld is cruciaal om onze club verder te laten groeien en onze leden te blijven ondersteunen. En het kost je slechts een paar minuten van je tijd!

Hoe breng je je stem uit?

• Via de Rabo app:
  • 1. Log in op je Rabo app;
  • 2. Ga rechtsonder naar "Instellingen";
  • 3. Kies voor "Stem op jouw club";
  • 4. Klik op "Breng nu je stem uit";
  • 5. Zoek SV Argon en twee andere clubs die je wilt steunen;
  • 6. Klik op "Volgende stap";
  • 7. Bevestig je stem!

Via telebankieren:

• 1. Selecteer "Service";
  • 2. Kies "Lidmaatschap";
  • 3. Ga naar "Rabo ClubSupport" en volg de stappen.

Let op: Als je nog geen lid bent van de Rabobank, kun je dit gemakkelijk en gratis regelen door simpelweg aan te geven dat je lid wilt worden. Dit kost niets, maar het zorgt ervoor dat je kunt stemmen!

Elke stem telt, dus laat van je horen en help SV Argon en andere lokale clubs groeien. Samen maken we het verschil!

Alvast ontzettend bedankt voor jullie steun!