Triest nieuws

04 augustus, 2022

Ons bereikte het bericht dat onze oud-trainer Jan Verkaik op 76-jarige leeftijd is overleden.

In de periode tussen 1994 en 1997 was Jan trainer van onze zondagselectie en heeft met deze groep grote successen weten te behalen door de landelijke bekerfinale bij de amateurs (gespeeld in de Rotterdamse Kuip) tegen Halsteren met 3-0 te winnen terwijl in het seizoen 1996/1997 de stap naar de Hoofdklasse werd gemaakt door de finale van de nacompetitie te winnen tegen SVVSMC, dit nadat het kampioenschap in een beslissingswedstrijd door de vingers was geglipt.

In de jaren na zijn dienstverband bij de club was hij, meestal samen met zijn vrouw Corrie, nog vaak een graag geziene gast in de bestuurskamer, iets wat de laatste jaren vanwege afnemende gezondheid helaas niet meer mogelijk bleek.

Onze gedachten gaan uit naar de familie, wij wensen hen sterkte in deze ongetwijfeld zware dagen.