6e Argon Voetbalquiz groot succes!

11 oktober, 2022

Nadat we vlak voor de corona uitbraak in maart 2020 de 5e quiz hadden, en in 2021 geen quiz konden organiseren, hebben 6 nieuwe vrijwilligers de organisatie van de voetbalquiz 2022 met verve op zich genomen.

Deze 6e editie van de Argon voetbalquiz ging via Kahoot! en dus online op de telefoon waarbij binnen 20 seconden antwoord gegeven moet worden en waarbij vals spelen onmogelijk bleek! Vanaf 19:30 uur ging de kantine open, van 20:15 uur t/m 23:00 uur werd de voetbalquiz gespeeld en om 00:30 uur ging iedereen vrolijk en goed gevuld huiswaarts.

Er werden 4 rondes gespeeld, totaal 88 vragen met vooraf, tussendoor en na afloop muziek van DJ Nick. De voetbalvragen waren heel divers over o.a. Argon, buurtverenigingen, eredivisie, CL, EK/WK, oranje, voetbalvrouwen, records, historie, scheidsrechters, stadions, topscorers, wereldsterren etc. etc...

De 55 deelnemende teams met ieder een 'nickname', waren zeer dorstig, zeer enthousiast en minstens zo fanatiek als voorgaande edities en het bleek een daverend succes! Tot en met de laatste vraag was het bloedstollend spannend en uiteindelijk bleek team "SLAAP LEKKER!" 1e te zijn geworden, team "YOUNGBOYS" is 2e geworden en team "AF United" is 3e geworden en zij mochten namens Het Rechthuis mooie prijzen in ontvangst nemen. Opvallend is dat team "SLAAP LEKKER!" (Mitch en Ricardo) een absoluut goud duo is, want ook in 2020 hadden zij gewonnen; terechte winnaars, nogmaals gefeliciteerd! (Bij deze aangewezen tot het te kloppen team!)

Na afloop van de voetbalquiz nam DJ Nick het weer over en maakte er een waar Argon feest van! De organisatie werd overspoeld met complimenten en zij hebben gelijk besloten om de volgende editie wederom te organiseren dus zet hem maar alvast in je agenda: 7e Argon voetbalquiz op zaterdag 7 oktober 2023!!

Speciale dank aan de hieronder genoemden die, mede door hun inzet, het mogelijk hebben gemaakt dat het zo'n groot succes is geworden!

Het Rechthuis Eten & Drinken
Burggraaf Aannemingsbedrijf en Riool Service
DJ Nick www.djnickpartytime.com

Kantine: Ina, Mariska, Juanita, Patricia, Isa, Roos, Dana, Nikki, Jeffrey, Roel en Raymond

Organisatie: René, Mark, Bas, Frank, Jetse en Youri

Vragen of opmerkingen: argonquiz@gmail.com

Klik hier voor een fotoalbum.

Volledige uitslag:

1 Slaap lekker!