Schade aan kunstgras veld 3

10 november, 2022

Door nog onbekende oorzaak is er helaas een behoorlijke schade ontstaan aan het kunstgras van veld 3. De schade is dusdanig ernstig dat we het veld tot nader order niet in kunnen zetten voor het spelen van wedstrijden door junioren en senioren. Ook met trainingen moet er rekening mee gehouden worden dat een deel van het veld niet gebruikt kan worden.

Uiteraard is er melding van gemaakt bij de gemeente als eigenaar en verantwoordelijk voor de reparatie, maar helaas is er ook bij het bedrijf dat de mat heeft gelegd een gebrek aan kundig personeel. Dit betekent, dat op dit moment nog niet bekend is wanneer het veld weer in goede staat gebracht kan worden.

Een en ander houdt in, dat we tot nader order dus zullen moeten schipperen met de ruimte voor de wedstrijden op zaterdag. Dat kan dus gaan betekenen, dat er gespeeld moet gaan worden op ongebruikelijk tijdstippen. Klagen daarover heeft derhalve geen zin, we moeten voorlopig even roeien met de riemen die er zijn.