Heel mooi resultaat Grote Club Actie

03 december, 2022

De organisatie van de grote clubactie is zeer blij te mogen mededelen dat de opbrengst ook dit jaar wederom is gestegen. Door het enthousiasme van vele verkopers en kopers is de eindstand €7711,20 (3213 loten).

De opbrengst zal ten goede komen van activiteiten voor de jeugd die zich in het bijzonder zo hebben ingezet voor dit resultaat. Bedankt allemaal voor het enorme enthousiasme waarbij er per verkocht lot € 2,40 naar de club is gegaan. Hopelijk zijn de kinderen ook volgend jaar weer zo enthousiast om een belangrijke bijdrage te leveren voor onze club wat ten goede komt voor de jeugdclubkas..

Onderstaande kinderen en leider van de JO11-1 JM zijn inmiddels persoonlijk benaderd:

De prijswinnaars grote clubactie 2022:
Top 3 verkopers:
1. Xavi Erkelens 481 loten
2. Mayson Stam 330 loten
3. Max Wakker 179 loten
Xavi en Max hebben een mooi Nederlands Elftal trainingspak uitgekozen en Mayson Stam koos voor een mooi Barcelona trainingspak.

Beste Team:
JO11-1JM
Dit team wist in totaal maar liefst 932 loten te verkopen en mag daarom met het complete team genieten van een arrangement bij Bowling Mijdrecht

Beste superloten verkopers zijn:
Xavi Erkelens & Mayson Stam verkochten ieder 5 superloten en mochten als prijs een paar mooie voetbalschoenen uitzoeken.

Beste verkopers 4 t/m 10:
4. Twan Brouwer 113 loten
5. Siem van Dijk 99 loten
6. Tygo Theunissen 80 loten
7. Jesse Boersma 65 loten
8. Jayden Owusa 61 loten
9. Mats Verpoorten 58 loten
10. Daniel Krimp 54 loten
Nr 4 t/m 10 hebben een extra aanmoedigingsprijs ontvangen.

We kijken terug op een succesvolle en zeer enthousiaste grote clubactie editie 2022. Voor de kopers: heel veel geluk gewenst met de trekking op 6 december as.

Met sportieve groet,
Marco & Monique Bakker