Update van de voorzitter: we zijn onderweg!

05 maart, 2023

Het is altijd fijn wanneer je nu, op het moment van schrijven 47 dagen na onze aanstelling, kunt stellen dat wij aardig op stoom zijn. Na "100 dagen" heb ik aangegeven u bij te praten over onze bevindingen, onze vorderingen en ontwikkelingen, maar hierbij alvast een voorproefje.

We zijn mooi op schema als het gaat om onze (voetbal) ambities vorm te geven in een beleidsplan. Onze TC zal het eerste ontwerp van het voetbal beleidsplan eind maart met het bestuur delen en bespreken alvorens de vorderingen en status met u zal worden gedeeld tijdens de beoogde ALV in mei ‘23.

Het zal u niet zijn ontgaan dat er veel activiteit plaatsvindt op onze velden, zoals het bekijken van vele wedstrijden door onze experts van de interne scouting met het achterliggende doel om ieder kind de mogelijkheid te bieden zich optimaal te kunnen laten ontwikkelen in een veilige en plezierige omgeving, die het beste past bij het individu.

Naast bovengenoemde activiteit is Fred, onze penningmeester, druk bezig met het uitpluizen van onze overeenkomsten waar Argon verplichtingen mee heeft, welke wij voort kunnen zetten en/of beëindigen of waar acute aanpassingen nodig zijn, zoals die van onze energieleverancier, waarbij al goede vooruitgang is geboekt.

Daarnaast zijn er natuurlijk andere bezigheden, zoals introductie bestuur bij de andere verenigingen, onze accommodatie, uitbreiding buitenterras, podium kantine en sponsoren, daar informeren wij u over tijdens de ALV!

Het is ons verder opgevallen dat er veel nieuwe gezichten op het veld en langs de lijn te zien zijn. Wij hopen dat een ieder zich snel thuis zal voelen bij onze mooie sportvereniging. Ook hebben wij al een aantal nieuwe vrijwilligers mogen verwelkomen en we zijn blij dat daarmee het fundament van onze vereniging wordt verstevigd.

Op dit moment telt onze vereniging 850 leden, ons streven is om naar 1000 leden te kunnen groeien.

Sportieve groet,
Michiel van Aken