Afgelastingen zaterdag UPDATE

10 maart, 2023

De weersomstandigheden van de afgelopen dagen hebben er voor gezorgd, dat de natuurgrasvelden op zaterdagmorgen tot 11 uur zeker niet bespeeld kunnen en mogen worden. De wedstrijden op deze velden zijn dan ook afgelast.

Voor de wedstrijden op natuurgras vanaf 11:45 uur zal morgenochtend de situatie opnieuw bekeken worden, dit geldt ook voor de wedstrijden op kunstgras die in de ochtend zijn vastgesteld, daar zal dus zaterdagmorgen vroeg een beslissing over genomen worden.

Houdt het programma op de website in de gaten en natuurlijk ook de Voetbal.nl app, want zodra wedstrijden zijn afgelast kun je dat daar direct zien.

UPDATE zaterdag 10:30 uur

Gezien de toestand van de velden (zie bijgaande foto van 10:30 uur) zijn alle thuiswedstrijden van vandaag helaas afgelast. De uitwedstrijden van Argon 1 en Argon 2 bij De Zuidvogels gaan wel door, uw support wordt zeker gewaardeerd!