Paasbingo voor de jeugd een groot succes!

29 maart, 2023

Vrijdag 24 maart was het druk in de kantine van SV Argon. De Evenementencommissie had in samenwerking met supportersvereniging de Lijnkijkers een paasbingo georganiseerd voor alle jeugd van O7 tot en met O13. Een volle kantine met jeugd die het spelletje bingo speelden en vele ouders die onder het genot van een hapje en een drankje aan de bar zaten.

Het was gezellig en vele kinderen werden blij gemaakt met mooie prijzen die beschikbaar zijn gesteld door HEMA Mijdrecht, Bowlingcentrum Mijdrecht en Restaurant Burgerlijk.

De hoofdprijs, 4 kaarten voor een wedstrijd van Ajax met parkeerticket, werd mogelijk gemaakt door Reurings Vastgoed. Kyan Hoffmans was de gelukkige en zal eerdaags te vinden zijn op de tribune in de Arena.

Het was een geslaagde avond die mede mogelijk gemaakt is door Supportersvereniging de Lijnkijkers, Kantinecommissie en Evenementencommissie van SV Argon.