Nieuwe DJ hoek in de kantine

03 april, 2023

Jongstleden zaterdag is in de kantine de nieuwe DJ-hoek in gebruik genomen. Het initiatief is enkele maanden geleden ontstaan door de evenementencommissie en kantinecommissie welke beiden "het vermaak en verbroedering in een gezellge ambiance" hoog in het vaandel hebben staan. De twee commissies hebben vervolgens enkele sponsoren enthousiast gekregen om mee te denken om de plannen te realiseren. Onze dank gaat uit naar de sponsoren firma Dirkedaen (in de persoon van Erik van Leeuwen) Aannemersbedrijf Burggraaf (in de persoon van Jan Burggraaf) en de firma Gebroeders van Schaik (in de persoon van Marcel van Schaik), die dit alles mogelijk hebben gemaakt.

Volgens Leon van Dijk (EVC) en Raymond van de Logt (Kantine) zullen de leden van Argon aan deze nieuwe DJ-hoek, nog veel plezier beleven, waarbij ze alvast kunnen beloven dat er voor alle leeftijdscategoriën gezellige plannen op stapel staan. We zijn super blij met het resultaat van de nieuwe DJ-hoek, want wat is er nu mooier om de leden/bezoekers van Argon, na een drukke week van sporten, leren en werken een onvergetelijk weekafsluiter te gunnen in onze gezellige kantine.