Een woord van dank

30 mei, 2023

Onze scheidend trainer Ludo Pistorius wil graag nog even wat aan u allen kwijt:

Bedankt,

Afgelopen zaterdag kwam er voor mij een einde aan een mooie periode als trainer van Argon. Een periode waar ik erg trots op ben. Helaas is het me niet gelukt iedereen een hand te schudden, persoonlijk te bedanken en nog even afscheid te nemen afgelopen zaterdag bij De Meern.

Uiteraard komen we als staf en spelersgroep nog even samen binnenkort om afscheid te nemen, echter wilde ik nog wat woorden richten aan jullie als vrijwilliger, supporter, bestuurder en leden van deze mooie club.

Ik heb me vanaf de eerste dag meer dan welkom gevoeld bij deze club. Natuurlijk waren er een aantal dingen die aandacht nodig hadden, maar met elkaar is het ons gelukt om stappen te zetten in de randvoorwaarden, de selectie te verjongen en spelers uit de eigen opleiding kansen te bieden. Maar dan heb ik het over hetgeen waar we invloed op hebben gehad. Waar we soms te makkelijk overheen stappen, is dat jullie, als vrijwilliger en bestuur, de club dragen en ons hebben gefaciliteerd in alles wat we nodig hadden.

De support die jullie het team elke week gaven, van de broodjes, tot het trainingskamp. Van de extra drankjes na een zege in Nunspeet tot alle mensen die er wekelijks waren. Maar met name ook de rust die jullie bewaarden toen het minder ging. Waar veel clubs in paniek zijn geraakt en afscheid namen van hun trainer, zijn jullie rustig gebleven en ben ik erg trots dat ik deze club als ‘eersteklasser’ achter mag laten en over mag geven aan de nieuwe technische staf.

Ik wil jullie allemaal het allerbeste toewensen en dank voor alle goede zorgen,

Ludo Pistorius