Afsluiting seizoen JO19-1

06 juni, 2023

Het seizoen 2022/2023 zit er op. Van de 21 wedstrijden waarbij er 15 keer werd gewonnen, 3x gelijk gespeeld en slechts 3 keer verloren was afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd een feit. Met een mooie overwinning van 5 tegen 1 tegen Eendracht ’82 heeft de JO19-1 de 3e periode van het seizoen in stijl afgesloten.

Dat het team niet meer kampioen kon worden was helaas op 20 mei al een feit. Echter door de tomeloze inzet van zowel staf als spelers mocht aan het einde van de rit toch een mooie 2e plaats genoteerd worden. En dit werd gevierd met een kleine versnapering bij onze buitenbar De Bargonaut.

Vincent Sprengers werd door de aanvoerders van dienst, Daniel Schoonderwoerd en Faissal Metalsi, namens het hele team bedankt. Mooie woorden en een attentie voor de vele uren van inzet en enthousiasme waren zijn deel.

Assistent Merijn van der Veen was niet aanwezig maar ook zijn inzet is zeer op prijs gesteld. En dit geldt tevens voor alle betrokkenen rond dit team die hun/haar steentje hebben bijgedragen.

Dat het team zo goed als volledig in dezelfde samenstelling doorgaat is TOP en zegt wat over de spirit en het gevoel bij elkaar en de vereniging.