Selectie nieuwe seizoen

17 juni, 2023

Na het sluiten van de transferperiode is er weer duidelijkheid over de samenstelling van de seniorenselectie voor het nieuwe seizoen.

Er zijn enkele nieuwkomers, zowel vanuit onze eigen jeugdopleiding als van buitenaf, waarbij in die laatste categorie gelukkig ook weer een paar oude bekenden aansluiten bij onze club. De groep voor het eerste en tweede elftal in het seizoen 2023-2024 bestaat uit:

Stan van Balgoijen (vanuit de jeugd), Sven Beek, Dylan Bergkamp, Bas Boelhouwer, Juran Doezeman, Ricardo van Doorn, Teun Gortenmulder, Guy Robert Hamenyimana, Dico Hoogendoorn, Jeroen Houwing, Tim Huisman, Cas Jansen, Stan de Jong, Mika Keizers, Siep Keulemans, Olaf de Koning (van FC Breukelen), Dirk van der Laan, Mika van der Laan, Benjamin Lakerveld, Xavier Millenaar, Shevan Mirachor (van Zwaluwen 30), Max Oliemans, Niels Oliemans, Tobias Ravelli (van Ajax), Erkelly de Sa, Marwin Samseer, Bas Schaefers (van Ajax), Stan van Scheppingen, Justin Schouten, Richard Strubbe, Kicky Versteeg, Mats Vlaming, Bart van der Voort, Niels de Vries (terug van Ajax), Tim Waning, Lars van Wees (terug van Ajax), Wouter Winters (terug van Legmeervogels), Raoul van Wijk, Jayden Zschuschen (vanuit de jeugd), Jordy Zwaneveld.

De oplettende lezer zal in deze opsomming de namen missen van Yannick van Doorn en Tygo Limburg en dat klopt, beide spelers gaan vanaf september eerst een half jaar aan de andere kant van de aardbol aan de gang en dat levert vanzelfsprekend beperkingen op voor wat betreft het voetballen. Na terugkomst zal die situatie uiteraard opnieuw beoordeeld worden.