SV Argon terrein als filmset

09 juli, 2023

Op vrijdag 7 juli jl was het Argon-terrein omgetoverd tot een decor van een heuse filmset. Argon was geselecteerd door een landelijke winkelketen om aan een commercial deel te nemen. Vele Argonauten in verschillende leeftijdsgroepen werden in zeer korte tijd bij elkaar geroepen om te figureren in een TV-commercial welke vanaf half augustus zal worden uitgezonden.

Het was een lange en mooie dag met soms erg lang wachten maar zo gaat dat vaak met dit soort producties. De kinderen, de begeleiders en de club Argon zijn weer een ervaring rijker en uiteindelijk was het leuk dit eens te kunnen en mogen ervaren.

Een zeer gewaarderde en oprechte dank aan: alle kinderen die binnen heel korte tijd enthousiast waren om deel te nemen aan dit project, de ouders/verzorgers voor het snelle schakelen en de medewerking en natuurlijk alle betrokken vrijwilligers die weer klaar stonden om ook dit event tot in de puntjes te begeleiden!

Bestuur SV Argon