Week van de scheidsrechter

02 oktober, 2023

Deze week staat in het teken van de scheidsrechters. Binnen alle sportverenigingen in Nederland wordt hier uitgebreid bij stilgestaan, zo ook afgelopen zaterdag bij SV Argon.
Zowel tijdens de wedstrijden van de jongste jeugd in de vroege ochtend als tijdens de overige wedstrijden gedurende de dag werden de scheidsrechters van SV Argon door de aanvoerders en begeleiders middels een woord van dank en een feestelijke traktatie in het zonnetje gezet.

We zijn binnen SV Argon verheugd met een aantal zeer ervaren scheidsrechters, die week in week uit klaar staan om de diverse wedstrijden in sportieve banen te leiden. Sommige scheidsrechters fluiten wekelijks hun partijtje, andere scheidsrechters wat minder frequent, maar beide alternatieven zeer gewaardeerd! Hier zijn wij als club zeer dankbaar voor en willen daar graag onze waardering voor uitspreken, want zonder scheidsrechters kunnen er helaas geen wedstrijden gespeeld worden!

Binnen SV Argon zijn we ook bezig met een initiatief “Oudere Jeugd fluit Jongere Jeugd”, waarbij de wedstrijden van de O7-O13 teams worden begeleid en/of gefloten door de spelers van de O14-O23. Een initiatief waar we zeer veel positieve reacties op krijgen en waar we dit seizoen ook mee zullen doorgaan. De eerste scheidsrechter uit de jeugd heeft zich al gemeld om meer wedstrijden te mogen fluiten!

We blijven op zoek naar meer scheidsrechters die wedstrijden vanaf de O14 t/m de senioren kunnen en willen fluiten. De teams spelen in diverse klassen, dus voor iedere scheidsrechter zit er wel een leuke en uitdagende wedstrijd tussen. Mocht je interesse hebben, meld je dan aan via veldvoetbal@svargon.nl

Laten we ook aanstaande zaterdag 7 oktober op een positieve manier stilstaan bij onze zeer gewaardeerde scheidsrechters en laten we deze positieve trend doortrekken richting alle wedstrijden waar wij als club in de toekomst bij betrokken zijn.