Nacompetitie: weer fifty – fifty

15 juni, 2019

De twee finales in de nacompetitie die vandaag voor onze club in het programma stonden hebben er voor gezorgd, dat er geen degradatie plaats vindt, maar ook geen promotie.

Het tweede kwam al vroeg in de wedstrijd tegen GVVV 2 op voorsprong, maar zag die al even snel weer teniet gedaan worden. In de eerste helft werd nog twee maal de lat boven de Veenendaalse doelman geraakt, maar ook de voorwaartsen van GVVV waren enkele malen dicht bij een treffer.
Na rust een groot aantal mogelijkheden op doelpunten, een hernieuwde voorsprong maar ook weer een snelle gelijkmaker, waarna in de slotfase nog enkele behoorlijke kansen teniet werden gedaan, onder andere door ede paal te raken.
Ook in de noodzakelijke verlenging kwam Argon voor de derde keer op voorsprong, maar nu werd er verdedigend niet veel meer weg gegeven, waarna in de tweede helft van de verlenging weer duidelijk werd dat scoren een moeizame zaak is voor het tweede. Het lukte nog maar één maal, maar dat was dus voldoende om volgend seizoen weer in de reserve hoofdklasse uit te mogen komen.

Het vijfde moest proberen TOV 2 beentje te lichten, maar dat was een net iets te zware opgave, met 2-1 werd het onderspit gedolven waardoor de ploeg uit Baarn zich wist te handhaven in de reserve 2e klasse en ons vijfde volgend seizoen vol goede moed gaat proberen de stap omhoog alsnog te maken.
Einde seizoen 2018-2019, over ruim een week begint de nieuwe selectie alweer met het eerste deel van de voorbereiding… Voor u als supporter: prettige vakantie!