Obligatieplan: deelnemer aan het woord

24 juni, 2024

Peter Winters over Obligatieplan SV Argon: “Hier wil ik bij horen, hier wordt iets moois neergezet”

Toen Argonaut Peter Winters hoorde over het Obligatieplan om de (ver) nieuwbouw van de accommodatie van SV Argon te financieren, handelde hij direct. “Voor mij is het een heel simpel verhaal”, zegt hij. “Hier wil ik in participeren. Ook voor mijn beide zoons heb ik direct obligaties gekocht. Je moet elkaar een beetje helpen in het leven en in dit geval komt het geld zelfs voor 100% terug. Sterker nog, je krijgt er een beetje rendement op. De club is met heel mooie dingen bezig en daar wil ik graag aan bijdragen.”

Peter is al vanaf zijn zevende bij de club betrokken. “In 1971 heb ik de fusie nog meegemaakt”, vervolgt hij lachend. “Tot mijn 37e heb ik in het eerste gevoetbald. We hebben samen plussen en minnen meegemaakt. Mijn zoons voetbalden hier ook, eentje zelfs nog steeds. Je kunt dus stellen dat SV Argon in ons DNA zit. Voor ons is de club een deel van ons leven. Met het aantreden van het nieuwe bestuur is er een positieve drive in de club gekomen. Er zijn zoveel goede mensen, met zoveel goede ideeën. Het is fantastisch om daarbij te horen. Voor mij is het heel helder: doe gewoon mee als dat tot je mogelijkheden behoort. Hier wil je bij horen, want hier wordt iets moois neergezet.”