Unieke sponsormogelijkheid

18 juni, 2022

Een aantal weken terug heeft u kunnen lezen dat, in vervolg op het besluit binnen de laatste algemene ledenvergadering, met ingang van seizoen 2022-2023 alle betalingen in kantine, buitenbar en (voor niet-leden) de entree van veld 1 digitaal gaat plaatsvinden.

Naast het kunnen betalen via bankpas of telefoon is het bestuur voornemens om een derde digitale betaalmogelijkheid aan te bieden, namelijk een clubcard beschikbaar voor alle leden. De bedoeling is om de clubcard op beiden zijden te bedrukken: een zijde met het Argon logo en de andere zijde wordt beschikbaar gesteld aan een sponsor die we de gelegenheid geven om zijn naam/logo er aan te verbinden.

De gesprekken met de leverancier zijn op een paar punten na afgerond en de oriëntatie-/inventarisatiefase bevindt zich dan ook in een eindfase.

Heeft uw interesse om op deze bijzondere wijze onder de aandacht te komen bij meer dan 1000 leden dan is uw reactie welkom. Dit kan door een bericht naar de Commissie Commerciele zaken ( commercielezaken@svargon.nl ) of telefonisch (Peter Schoonderwoerd 06-50806592 of Vincent van der Horst 06-37431602).