Jubileumjaar feestelijk afgesloten

27 juni, 2022

Het jubileumjaar vanwege het 50-jarig bestaan van onze club is afgelopen weekend feestelijk afgesloten met diverse activiteiten.

Vrijdag 24 juni was de Tropical Night waar de jeugd van 13 tot en met 17 jaar van Argon en HVM op de muziek van DJ Stijnthy uit zijn dak ging.

En ook 25 juni was een dag met vele activiteiten! Alle jeugdspelers van O12 tot en met O19 gingen op de fiets naar de Kwakel waar hen een Poldersport spektakel te wachten stond. Het weer was prachtig, de sfeer helemaal top en iedereen heeft zich prima vermaakt.

Voor de jeugd O8 tot en met O11 was er een sport- en spelmiddag georganiseerd op ons eigen sportpark. Er waren gemixte teams samengesteld en het programma werd afgewisseld met spelletjes en niet te vergeten diverse wedstrijdjes voetbal. Bij de jeugd O8 en O9 sleepte Real Madrid de gouden medaille in de wacht en volgde Barcelona daarna met een zilveren medaille. Bij de jeugd O10 en O11 behaalde Inter Milaan het goud en Arsenal het zilver. Alle overige teams van beide leeftijdscategorieën ontvingen een bronzen medaille.

Als afsluiting van de sport- en spelmiddag stonden de buikschuifwedstrijden op het programma. Wat een spektakel! Damian Lek en Mick Vioen waren kampioen buikschuivers, gevolgd door Kyan Hoffmans en Duuk Hogenboom (zilver) en Zayn de Leeuw en Julia van Adrichem (brons).

Voor de echte voetballiefhebbers was er nog een optreden van een freestyler die de jongste jeugd onder ons diverse voetbaltrucs heeft aangeleerd. Het blijkt maar weer, als je trucjes onder de knie wilt krijgen moet je vooral blijven oefenen!

Vanaf 17.00 uur werd het feest verder voortgezet in de tent op het terrein. Voor jong en oud waren er diverse optredens van DJ MR. Deenus, Danny Lit, De Nieuwe Band en het Feestcadeau! Buiten regende het pijpenstelen maar in de tent heeft iedereen zich onder het genot van veel gezelligheid en een lekker hapje en drankje  prima vermaakt.

We kijken terug op een mooie afsluiting van dit jubileumjaar waarbij onze dank natuurlijk uitgaat naar de groep vrijwilligers, die zich op vele fronten hebben ingezet om het een onvergetelijk jaar te maken! We hebben er met z'n allen van genoten!

Op onze pagina met fotoalbums kunt u nog meer sfeerbeelden vinden.