Winst in cijfers, maar.....

27 augustus, 2023

Als je in deze fase van de voorbereiding een wedstijd moet gaan spelen en je mist bijna twee handen vol aan potentiële kandidaten, een trainer zou om minder slapeloze nachten kunnen hebben.

Heel verwonderlijk was het dan ook niet, dat de oefenwedstrijd tegen UVS niet bracht wat er van gehoopt werd. Een van de weinig vloeiende aanvallen zorgde er na een half uur spelen voor, dat Niels de Vries fraai voor een voorsprong kon tekenen, voor de rest was het voor veel jongens in ook nog eens een probeersel qua tactiek heel erg lastig om in de wedstrijd te komen.

Na rust eigenlijk alleen maar meer van hetzelfde. Na een uur spelen werd de complete voorhoede vervangen, maar slordigheid bleef troef en daardoor het aantal kansen gering. Toch zal de trainer vast wel weer wijzer geworden zijn en gaan we op naar de dinsdagavondwedstrijd tegen Legmeervogels om de volgende stap(pen) te kunnen maken, hopelijk met een weer wat completere groep want de echte wedstrijden beginnen hun schaduw zo langzamerhand toch vooruit te werpen.

Fotoalbum: klik hier