Fotoshoot BONI actie

20 januari, 2019

Aanstaande zaterdag 26 januari zal de fotoshoot plaatsvinden voor de BONI actie met eigen foto. Er hebben zich een mooi aantal leden hiervoor opgegeven, in de bijlage vind je het tijdschema dat is vastgesteld om de foto's op de juiste manier te kunnen maken.

De start is om 14:00 uur in de kantine, zorg dat je er op tijd bent. Belangrijk is dat de fotoshoot vlekkenloos verloopt en dat de spelers achter elkaar per minuut voor de camera verschijnen. Omkleden dien je dus ruim van tevoren gedaan te hebben.

Vanaf 16.00 uur tot 17.00 uur kunnen kinderen die zich nog niet hebben opgegeven alsnog op de foto. Gedurende deze periode kan er echter wel een wachttijd ontstaan. Voor deze extra shoot moet je wel uiterlijk 16:15 uur aangemeld zijn!!

LET OP: De fotoshoot is uitsluitend voor Argon jeugdleden welke compleet gekleed in het ARGON wedstrijd tenue voor de camera dienen te verschijnen. Denk er aan als je kleding in een teamtas zit dat deze kleding ruim voor de fotoshoot in je bezit is.