Zeer geslaagde opening van het jaar

05 januari, 2019

Zaterdagmiddag was het een drukte van belang in de kantine van ons clubhuis, want om 16:00 uur zat het eigenlijk al vol. De deelnemers aan het Argonautenbal zorgden samen met de andere aanwezigen met een blauw wit hart voor een zeer geanimeerde sfeer.

Het Argonautenbal was een mixtoernooi voor spelers uit het heden en verleden van de diverse selectieteams en dat bleek een schot in de roos. Velen bleken nog steeds een warm plekje in hun hart te hebben voor de club, waar ze zich (soms al decennia geleden) hadden ingezet voor goede resultaten. Kampioenen van de derde klasse (seizoen 1982/1983) mengden zich met promovendi uit 1992/1993, kampioenen uit 1996/1997 en spelers van de huidige selectie, om maar een paar dwarsverbanden te noemen en dat leverde natuurlijk weer de nodige sterke verhalen en anekdotes op.

Uiteraard was er ook het woordje van voorzitter Ton Goedemoed, dat mogelijk door het grote aantal aanwezigen niet door iedereen goed is verstaan, vandaar dat u de tekst onder aan dit bericht als pdf aangereikt krijgt, ook makkelijk voor diegenen, die niet aanwezig konden zijn.

Een belangrijk nieuwsfeit dat de voorzitter naar buiten bracht was de contractverlenging die is overeengekomen met trainer Ron van Niekerk, die dus ook volgend seizoen de verantwoordelijke zal zijn voor onze seniorenselectie. Een positieve ontwikkeling, die we hier dan ook graag met u delen.

Op de foto’s ziet u sfeerbeelden uit de kantine, de deelnemers aan het Argonautenbal, de uiteindelijke winnaars (want die horen er natuurlijk altijd te komen), en uiteraard de ondertekening van het nieuwe contract door Ron van Niekerk.

Een goed begin van 2019, laten we hopen dat het ons allen brengt wat we er van hopen!