December bowlen Argon JO13-1

07 december, 2018

Op donderdag 6 december is het bijna voltallige team jo13-1 (Jesper helaas ziek thuis) afgereisd naar Bowling Mijdrecht alwaar dit team kon genieten van een door Antoine Post prima verzorgd bowling arrangement.&nbsp;<br />De mannen speelden het uurtje bowlen alsof het een kamioenswedstrijd was. Na alle strikes en spares was het de hoogste tijd de inwendig mens te verzorgen. Een patatje met snack deed de mannen zichtbaar goed.&nbsp;<br /><br />Al met al een prima geslaagd teamuitje als leuk alternatief van de reguliere donderdagavond traning. Nu wel hopen dat er zaterdag tegen de nummer twee, van de hoofdklasse competitie, een resultaat geboekt kan worden.<br /><br />Namens team JO13-1 bedanken wij in het bijzonder "De club van 100" voor het mogelijk maken van dit teamuitje en wensen wij iedereen alvast hele fijne feestdagen.<br /><br /><br />PS<br />Misschien een goed moment om je aan te sluiten bij de Club van 100? Of weet je iemand die dit zou willen doen? Je ziet wat voor leuke dingen we voor de spelers doen, en hoe meer middelen we hebben, hoe meer we kunnen doen. Aanmelden kan door op deze<a href="http://www.svargon.nl/uploads/Cv100%20aanmeldingsformulier2016.pdf" target="_blank"> link te klikken</a>, het formulier in te vullen en te mailen aan <a href="mailto:clubvan100@svargon.nl" target="_self">clubvan100@svargon.nl</a>&nbsp; De kinderen zijn er blij mee!