Scheidsrechters a.s. zaterdag

05 december, 2018

Wekelijks doen de vrijwilligers bij Argon vreselijk hun best om voor iedere wedstrijd een scheidsrechter te organiseren. Voor sommige teams zijn dat bondsscheidsrechters maar voor voor het overgrote deel zijn dat Argonauten die zich in een scheidsrechterstenue hijsen.<br /><br />Om met deur in huis te vallen: komend weekend kunnen wij helaas geen Argon scheidsrechters leveren bij de thuiswedstrijden van de senioren, het onderling uitruilen van opgeleide scheidsrechrters gaat ook niet lukken omdat deze teams allemaal uitspelen om dezelfde tijd. Daarnaast hebben de vaste Argon scheidsrechters zich afgemeld omdat ze dat weekend iets anders te doen hadden.<br /><br />Hoe vervelend ook, er is van alles geprobeerd maar het gaat helaas niet lukken. Wij vragen om jullie medewerking door voor aankomend weekend zelf uit te zien naar een scheidsrechter die jullie wedstrijd zou willen fluiten.<br />Wij vinden het erg vervelend dat we het niet kunnen organiseren en we proberen het zoveel mogelijk te vermijden maar voor het komend weekend staan we met onze rug tegen de muur.<br /><br />Op voorhand dank voor jullie begrip en medewerking.