Scheidsrechterscursus, iets voor jou?

17 oktober, 2018

Beste spelers, ouders, begeleiders en iedereen die hier vergeten is, zoals jullie wekelijks kunnen zien op de site komen we bij de jeugd scheidsrechters tekort voor onze wedstrijden in de leeftijdscategorie Onder13 en hoger.

Wekelijks moeten we bij deze teams de vermelding "zelf regelen" invoeren, dat doen we liever niet maar het blijft als laatste optie open omdat we gewoonweg een tekort aan jeugdscheidsrechters hebben.
We willen proberen dit probleem op te lossen dan wel aanzienlijk te verkleinen door het organiseren van een scheidsrechterscursus welke gegeven zal worden door een vertegenwoordiger van de KNVB. Via deze oproep proberen wij jeugdspelers en ouders van spelers enthousiast te maken om een scheidsrechtersdiploma te behalen, waardoor we er samen voor kunnen zorgen dat onze wedstrijden op de juiste wijze geleid gaan worden.

Uit ervaring weten we inmiddels dat deze cursus een aantal avonden in beslag neemt ook enig huiswerk verzet moet worden. Lijkt het je leuk om dit diploma te halen (misschien is het wel een start van een heel mooie loopbaan), wil je meer informatie of jezelf aanmelden, stuur dan een mail naar coordinator.onder19@svargon.nl

We hopen op een mooi aantal liefhebbers!