Korver Makelaars o.g. hoofdsponsor JO15-3

15 oktober, 2018

Korver Makelaars weet de woningen in De Ronde Venen op juiste waarde te taxeren,  maar hun expertise hebben zij niet nodig om deze Argonauten o.l.v. Jan Lucas op juiste waarde in te schatten, dat straalt er vanaf. Dit team krijgt het voor elkaar dat inzet, kwaliteit, discipline, maar vooral plezier samenkomen wat resulteert in geweldige wedstrijden met schitterende uitslagen. Korver Makelaars beloont deze sportieve inzet met prachtige pakken zodat zij bij uit- en thuiswedstrijden als eenheid voor de dag komen.

De succesvolle bekerwedstrijden en de nummer 1 positie in de competitie blijft ook niet onopgemerkt binnen Argon. Het is ‘De Club van 100’ die de jongens voor teambuilding stuurt naar een andere gewaardeerde sponsor namelijk Bowling Mijdrecht. Onder het genot van een hapje en drankje heeft de JO15-3 vrijdagavond de bowlingbaan onveilig gemaakt. Aan het eind van de avond kreeg het team de schitterende nieuwe pakken in hun bezit uit handen van John Korver.

De JO15-3 bedanken Korver Makelaars o.g. en ‘De Club van 100’ voor deze bijdrage. De Argonauten zijn erop gebrand deze goede lijn door te trekken, zodat zij wellicht na de winterstop kunnen promoveren naar de 2de klasse waar zij met deze kwaliteiten zeer zeker thuishoren. Aan de uitstraling en teamspirit zal het zeker niet liggen.