Business event 13 oktober zeer geslaagd

15 oktober, 2018

Businessclubs FC Aalsmeer, SV Argon en Legmeervogels trappen af met een bezoek aan de JC ArenA.

Zo historisch als de uiteindelijke overwinning van ‘ons’ Nederlands elftal op de Deutsche Mannschaft zo historisch was ook de daadwerkelijke totstandkoming van een gezamenlijk business-event naar de Johan Cruijff ArenA. Enkele maanden geleden ontstond het idee om de handen in één te slaan en als één geheel de sponsoren van de 3 verenigingen regelmatig een programma aan te bieden dat interessant kan zijn om aan deel te nemen. Naast alleen het deelnemen en de gezamenlijke passie voor voetbal is het ontstaan van mogelijke nieuwe (zakelijke)contacten natuurlijk ook een wenselijke bijkomstigheid van dit samenzijn.

Zaterdag 13 oktober 2018 om half zes vertrokken de Argon Business Club-sponsoren (ABC) met de bus van Wintours Mijdrecht naar Uithoorn om vervolgens met de Argon en Legmeervogels sponsoren aan te sluiten bij de groep van FC Aalsmeer.
In Aalsmeer werd iedereen van harte welkom geheten bij Restaurant Centennial door eigenaar Jan Koster (lid BC FC Aalsmeer). Aldaar kwam de sfeer er al prima in waarbij onder de (velen in casual oranje kledij) aanwezige sponsoren al diverse contacten werden gemaakt, de bijbehorende visitekaartjes gingen al snel van hand tot hand. Al met al een prima en sfeervolle locatie met eveneens een goed diner waarbij het ook nog eens prima vertoeven was halverwege oktober in de buitenlucht aan de Oosteinderweg 243.

Na het diner vertrok de delegatie richting de JC ArenA waarbij in de bus alvast werd ‘voorbeschouwd’ over de vermoedelijke opstelling en natuurlijk ook de mogelijke uitslag. Zoals zo vaak rondom het Nederlands elftal is de euforie groot maar als de tegenstander Duitsland betreft dan raken wij Nederlanders wat ingetogener te weten dat ‘onze’  laatste overwinning dateert uit 1992 waarbij het op het EK in de poulefase onderling 3-1 werd.
Inmiddels weten we meer en mogen we gelukkig  constateren dat het succes van ‘ons’ Nederlands elftal deze avond, een historische aftrap is voor een hopelijk succesvolle samenwerking met de genoemde verenigingen. Het blijkt maar weer dat onderlinge rivaliteit op de velden prima hand in hand kan gaan met een gezamenlijke evenement zoals deze.
Het bleef nog lang onrustig onderweg naar huis en het gezang in de bus laat zich raden want luidkeels klonk het welbekende maar lange tijd niet meer gezongen couplet: Deutschland, Deutschland alles ist vorbei, alles ist vorbei………….

Bedankt dat u er bij was, wij vonden het een meer dan geslaagde avond en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Mocht u ook geïnteresseerd zijn in de Argon Businessclub (ABC) of een upgrade van uw bestaande sponsorcontract neem geheel vrijblijvend eens contact op met: commercielezaken@svargon.nl voor meer informatie of een afspraak tot gesprek!

Voor meerdere foto's kunt u hier klikken.