Argon steunt Football Makes It Happen

12 oktober, 2018

Stichting Football Makes It Happen maakt zich sterk voor kinderen met een lichamelijke- en/of geestelijke beperking, voor kinderen met een ernstige ziekte of die juist herstellend zijn. De Stichting zet zich tot het uiterste in om voor deze kinderen het verschil te maken als overheid en verzekeraars niet thuis geven. Met de financiële ondersteuning die de Stichting biedt, worden onder meer therapieën mogelijk gemaakt, uitjes georganiseerd en speciale benodigdheden voor de kinderen aangeschaft.

Wij werven o.a. door via Facebook een voetbalshirtsveiling te organiseren “Bieden op gedragen voetbalshirts” , het organiseren van Meet en Greets met voetballers, verkoop van merchandise via de webshop en natuurlijk donaties. Alle opbrengsten komen volledig ten goede aan de Stichting.

2018 staat voor de Stichting in het teken van het genereren van naamsbekendheid. We brengen de Stichting meer en meer onder de aandacht, dit doen wij onder meer door het plaatsen van reclame / sponsor borden bij voetbalclubs. We zijn dan ook ontzettend trots en dankbaar dat Argon ons de mogelijkheid heeft geboden een bord te plaatsen, ons op de beeldschermen te tonen en ons met enthousiasme binnen de club heeft ontvangen. Wij voelen ons meer dan welkom en maken ook graag met iedereen kennis.

Waar de stichting voor staat en wie we inmiddels geholpen hebben kunt u terug vinden op de website. Een kleine opsomming zullen wij u niet onthouden. De Stichting heeft Miguel (3 maanden) geholpen met een speciale oogoperatie in Amerika, Milan (7 jaar) heeft mede door de inzet van de Stichting 2 keer dolfijntherapie in Curaçao kunnen volgen, Luuk (5 jaar) kan zich samen met zijn ouders verplaatsen in een mooie rolstoelbus, Aimee (6 jaar) onder behandeling van een hersentumor kan haar emoties kwijt in een nieuw mooi poppenhuis, Amelia (5 jaar) kan met haar moeder en 4 broers gaan genieten van een lang gewenste vakantie in het bos.

Soms zijn het kleine dingen, soms zijn het grote dingen. Als er een lach komt op het gezicht van kind en ouders is onze missie geslaagd.

Vanaf oktober speelt er ook al 1 team met de FMIH aanvoerdersband, de MO11-1, ook interesse om als Argon team met deze band te gaan spelen, neem dan contact op met commercielezaken@svargon.nl of bel 06-51623014

Meer informatie? Kijk snel op http://www.footballmakesithappen.nl