Herfsttrainingsweek 2018 UPDATE

08 oktober, 2018

In het verleden hebben we vele jaren de Argon Herfst Trainings Week georganiseerd en dat werd door alle deelnemers altijd heel erg leuk en leerzaam gevonden. Dit initiatief wordt dit seizoen weer opgepakt en er zal voor de spelers en speelsters in de onderbouw (dus vanaf Onder 8 tot en met Onder 13) op 22, 23 en 24 oktober een trainings week georganiseerd worden waar de trainingen verzorgd zullen worden door trainers van de club.

Wil je hieraan deelnemen, vul dan bijgaand formulier in en lever dat uiterlijk 6 oktober in. Alle informatie staat op het formulier, de kosten zijn minimaal gehouden zodat iedereen de gelegenheid heeft om mee te doen.

UPDATE 8 oktober
Vanwege de grote interesse is besloten de inschrijving te verlengen tot en met aanstaande zaterdag 13 oktober. Dus als je nog niet in staat bent geweest om het formulier in te leveren, pak dan deze (laatste) kans met beide handen aan!!