Sponsor van de week: Bowling Mijdrecht

02 oktober, 2018

De tweede sponsor van de week van SV Argon van het seizoen 2018-2019 is net als de eerste (Het Rechthuis) een echt begrip in Mijdrecht en omstreken. We hebben het over Antoine Post die met zijn bedrijf “Bowling Mijdrecht” een echt visitekaartje is waar we binnen de gemeente De Ronde Venen trots op mogen zijn.

Bowling Mijdrecht beschikt over 12 moderne bowlingbanen met daarbij een ruime horecagelegenheid en restaurant. De 12 volautomatische bowlingbanen maken Bowling Mijdrecht zeer geschikt voor competitie-bowlen en wedstrijden op internationaal niveau. Deze wedstrijd gekeurde banen zijn namelijk van uitstekende kwaliteit. Uiteraard is de recreantbowler natuurlijk van harte welkom, want op deze gladde kunststof banen met markers op de juiste plekken, wordt het gooien van een strike voor iedereen haalbaar.

Wilt u het bowlen combineren met een lekker hapje eten, dan heeft Antoine diverse arrangementen voor u beschikbaar. Van arrangementen voor kinderen en onbeperkt eten en/of drinken tot speciale feesten, het is allemaal mogelijk. Tevens is het restaurant, geheel in de sfeer van een bosrijke omgeving en geschikt voor ca. 130 couverts, uitermate geschikt voor het vieren van uw verjaardag, of het geven van uw jubileum of bedrijfsfeest. Een koud en warm buffet naar keuze, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. En mocht u op een andere locatie iets te vieren hebben dan wordt de “afdeling catering” ingeschakeld. Op deze wijze kunt u ook elders van de hoogstandjes van de keuken genieten.

Al met al genoeg opties en in te vullen naar de wens van de klant. Voor de exacte openingstijden voor zowel het huren van een baan als reservering in het restaurant of het boeken van een gezellig en scherp geprijsd arrangement kunt u een kijkje nemen op de site (https://bowlingmijdrecht.nl), laat u verrassen.

Het enthousiaste en zeer vriendelijke team van Antoine is er klaar voor. U ook?

Bowling Mijdrecht
Ontspanningsweg 1a