Afscheidswedstrijd Patrick Lokken

18 juni, 2019

Aan alles komt een einde en dus ook aan de carrière van Patrick Lokken als speler van de selectie van sv Argon. In het seizoen 2002/2003 voor het eerst actief in het eerste elftal van de zondagafdeling en in de loop van al die jaren mede verantwoordelijk geweest voor vele successen, die onze vereniging heeft mogen meemaken zoals kampioen van de hoofdklasse, zondagkampioen bij de amateurs en het absolute hoogtepunt: het landskampioenschap in het seizoen 2006/2007. Maar ook gewonnen bekerfinales, wedstrijden om de Supercup en wat niet meer.

Om dit afscheid op de juiste wijze te vieren wordt op volgende week zaterdag 29 juni (drie dagen vóór zijn veertigste verjaardag) een afscheidswedstrijd georganiseerd, waarbij een groot aantal oud-Argonauten op verzoek van Patrick actief deel zullen nemen, u herkent ze op bijgaande afbeelding vast als u al wat langer meeloopt bij de club. Een mooie gelegenheid om de mooie verhalen van vroeger op te halen, maar ook om de spelers nog eens te zien, die allemaal deel hebben uitgemaakt van de geschiedenis van onze vereniging.

Dus zorg dat u er bij bent, als om 14:30 uur het eerste fluitsignaal zal klinken bij deze ontmoeting, een waardig afscheid van een icoon van de club!