De Grote Club Actie is weer begonnen!

19 september, 2018

Net als afgelopen jaren doen we weer mee aan de Grote Club Actie. Afgelopen zaterdag zijn de boekjes weer verspreid, en hopelijk zijn de eerste loten al verkocht. De afrekening is zoals alle jaren via automatische machtiging, zodat de kinderen niet met contant geld over straat hoeven. Wel is het belangrijk dat het bankrekeningnummer goed is ingevuld.

Ook dit jaar zullen niet alleen de meest verkopende kinderen een mooie prijs krijgen, maar ook het team die gemiddeld de meeste loten verkoopt. Dus spoor je teamleden aan om zoveel mogelijk te kopen!

Van de opbrengst zullen net zoals afgelopen jaren weer trainingsmiddelen gekocht worden. Als er mensen zijn die een idee hebben waar het geld aan besteedt kan worden, kunnen ze contact opnemen met coordinator.onderbouw@svargon.nl

Vorig jaar hebben Levi, Thomas, Senne, Abby, Twan en Isa bij elkaar bijna 450 (!) loten verkocht. Ze moesten omdat de gesprekken met de kledingsponsor langer duurde dan gehoopt even op hun prijs wachten, maar ze waren daarom niet minder blij met hun prijzen, die ze onlangs uitgereikt kregen uit de handen van voorzitter Ton Goedemoed.

Je ziet het, het is dus de moeite waard om zo veel mogelijk loten aan de man of vrouw te brengen! Jullie hebben tot 6 oktober de tijd, dan dienen jullie de boekjes weer via de leider in te leveren.