De Bargonaut is open

16 september, 2018

Zaterdagmiddag kon onder omstandigheden die prima geschikt waren voor een terras de nieuwe buitenbar “De Bargonaut” officieel in gebruik genomen worden.

De handeling werd verricht door vice-voorzitter Peter Berger, die onder andere de drie naamgevers (Marco Bakker, Paul Reurings Sr. en Peter Schoonderwoerd) in het zonnetje zette en hen de bijbehorende prijs (een fraaie handdoek met opdruk De Bargonaut) mocht overhandigen. Uiteraard werden ook de vele vrijwilligers die hun handen hebben uitgestoken benoemd en bedankt voor hun inzet.

De hele middag was het een drukte van belang op het terras, waar velen een gokje waagden bij het enveloppenspel, waar (met dank aan de vele sponsoren) een machtige hoeveelheid prijzen uitgestald lag. Ook werden de bezoekers vergast op heerlijke Petit fours in de clubkleuren, het was al met al duidelijk voor ieder wat wils op deze middag.

Hopelijk komen er nog vele terraswaardige zaterdagen, het komt de sfeer zeker ten goede.