Sponsor van Argon, bent u er zaterdag?

10 september, 2018

Sponsor van Argon? - Bekerwedstrijd Argon - Legmeervogels

Aanstaande zaterdag zal ons 1e elftal haar 2e thuiswedstrijd in de beker spelen. Wederom een krachtmeting met hopelijk een mooi resultaat. U bent van harte uitgenodigd om ons team aan te moedigen.
Een ander argument om aanwezig te kunnen en willen zijn is de officiële opening van ons nieuwe buitenbar “De Bargonaut”. Onder de bezoekers zullen ongetwijfeld weer vele Argon sponsors aanwezig zijn. Deze zijn net als bij de andere thuiswedstrijden ook voor, tijdens en na de wedstrijd van harte welkom in onze bestuurskamer.

Gezien onze commerciële samenwerking met Legmeervogels zullen er ook sponsors van deze vereniging aanwezig zijn. Aldus een prima gelegenheid om met elkaar kennis te maken en naast de gezelligheid ook de ruimte te zoeken voor netwerken/business.

Bent u nog geen sponsor en heeft u interesse om meer te weten over de mogelijkheden of wenst u meer informatie over de evenementen die er speciaal voor de sponsors, in het kader van de commerciële samenwerking met Legmeervogels (en overigens ook met FC Aalsmeer) georganiseerd worden, laat het weten via commercielezaken@svargon.nl

Of spreek Peter, Niels, Marco of Cartouche aan. Zij kunnen u volledig bijpraten.