De club kan jouw hulp hard gebruiken!

05 september, 2018

Lijkt het je leuk om wat meer betrokken te zijn bij onze vereniging? We zijn per direct op zoek naar vrijwilligers die op zaterdag willen komen helpen achter de bar maar vooral in de keuken.

Elke maand wordt er een rooster samengesteld voor de verschillende diensten. Je wordt, in overleg, ingedeeld om in één van de drie diensten te draaien. De diensten zijn verdeeld in drie tijdvakken; van 08:00-12:00, van 12:00-16:00 en van 16:00-20.00 uur.

Ben jij makkelijk in de omgang, ga je graag met mensen om en kun je omgaan met een kassa? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Lijkt het je leuk om je bij ons gezellige team aan te sluiten, of heb je nog vragen? Neem dan even contact op met één van de leden van de kantinecommissie of stuur een mailtje