Uitreiking BONI clubfund actie

23 juni, 2019

Op zaterdag 22 juni vond de officiele afsluiting plaast van de BONI clubfund actie. Uit handen van supermarktmanager Jan de Jong ontving Argon een cheque ter waarde van € 847,60.

Tevens waren er 3 beste spaarders bij Argon te weten: 1. Milan Sprenger 2. Senne van Schie 3. Dennis Plantinga. En het team dat gezamenlijk het beste gespaard heeft is: JO11-1.

We bedanken alle deelnemers voor het uiteindelijke succes van deze actie en uiteraard bedanken we Boni Mijdrecht voor alle mooie fan-artikelen.

Het mooie BONI-bedrag zetten we op de spaarrekening en koppelen dit aan een bestedingsdoel tesamen met de binnenkort startende "Grote Club Actie'. Later meer informatie hierover............

PS: voor degene die de fanartikelen nog niet hebben opgehaald bij de BONI!! Uitsluitend maandag 24 juni kan dit van 19.00 - 20.00 uur op het adres Toermalijn 26 in Mijdrecht. Daarna kunt u vanaf volgend seizoen de artikelen ophalen bij de bar van het clubgebouw.