Emotievolle, mooie avond

11 augustus, 2018

Jongstleden woensdagavond was de benefietwedstrijd georganiseerd voor onze oud-speler en trainer Dennis Sluyk, die helaas ongeneeslijk ziek is. Door een wel heel slecht getimede aanval van zomergriep hebben we niet het gewenste ooggetuigenverslag kunnen maken van deze bijzondere gebeurtenis, maar gelukkig zijn er wel andere media die er aandacht aan hebben besteed.

Zo kunt u het bijgaande artikel van het AD Groene Hart lezen, kijken op de facebookpagina van de supportersvereniging van FC Utrecht (even scrollen naar het item) en ook het item bekijken, dat RTV Utrecht van de avond heeft gemaakt. Inloophuis ’t Anker, dat als goed doel aan de wedstrijd werd gekoppeld, mocht een fraaie cheque in ontvangst nemen. Al met al een avond, waarop weer duidelijk werd hoe het gevoel van Argon door de jaren heen in de aderen van de diverse spelers en andere betrokkenen is blijven vloeien.