Nieuwe doelen dankzij De Lijnkijkers

12 augustus, 2019

Er zijn niet heel veel sportverenigingen binnen het amateurvoetbal die kunnen zeggen dat ze een eigen supportersclub hebben. Argon is er trots op met De Lijnkijkers een dergelijke club binnen de vereniging te hebben.

De doelstelling van De Lijnkijkers is de club naar vermogen te ondersteunen in de ruimste zin van het woord met een accent op onze jeugdopleiding. In de loop der jaren hebben De Lijnkijkers naast hun vaste bijdrage aan Argon substantieel bijgedragen aan o.a. de aanschaf van de keukeninventaris, renovatie kleedkamers en douches. Ditmaal worden diverse verplaatsbare doelen gefinancierd die broodnodig aan vervanging toe waren. Het bestuur wil hen daarvoor van harte bedanken!

Om dit allemaal mogelijk te maken organiseert de supportersvereniging diverse activiteiten zoals bingo- en klaverjasavonden, verlotingen en niet te vergeten het zeer arbeidsintensieve verwerken van oud papier en karton waar na menig pittig overleg met de gemeente een minimum prijs voor is afgesproken.

Reeds velen dragen de supportersclub een warm hart toe maar nieuwe leden zijn nog steeds zeer welkom. Voor een bescheiden jaarlijkse contributie van € 10 kunt u lid worden en deze mooie supportersvereniging steunen. Het bestuur van Argon beveelt deze deelname van harte aan. U kunt zich opgeven via delijnkijkers@svargon.nl

Met sportieve groet,

Bestuur s.v. Argon