Grote Club Actie 2019

30 augustus, 2019

De Grote Club Actie editie 2019 staat weer op het punt van beginnen. Zaterdag 7 september worden de loten van de grote clubactie weer via de leiders en trainers (afhalen bestuursruimte) uitgegeven aan de kinderen.

Op zaterdag 14 september start de verkoop van de loten langs de deuren. NIEUW dit jaar: online verkoop via een link te delen met familie, vrienden en kennissen. Meer info via je mailbox.

Argon gebruikt jaarlijks het geld van de clubactie voor allerlei jeugddoelen. Dit jaar sparen we voor de aanleg van een Pannakooi. De daadwerkelijke realisatie hangt af van het succes van de verkoop. Per lot zijn de kosten €3,- waarvan maar liefst €2,40 de clubkas ten goede komt. Wij gaan er vanuit dat elk jeugdlid minimaal 10 loten weet te verkopen.
Maar ook de oudere jeugd en senioren leden kunnen gemakkelijk door de online verkoop hun steentje bijdragen zonder hiervoor langs de deuren te hoeven “leuren”. Kortom; sparen met elkaar, voor elkaar!!!

De beste 3 spaarders ontvangen een trainingspak van een club naar keuze....

Heel veel succes,

Groeten Marco en Monique Bakker
Fanshop@svargon.nl

PS: inleveren lotenboekjes uiterlijk zaterdag 12 oktober in de bestuursruimte. Extra boekjes verkrijgbaar in de bestuursruimte.