Nieuwe Sponsor: Blauw Autoverhuur

08 september, 2019

Argon blauw en Blauw Autoverhuur: dat moet wel een mooie combinatie zijn. Onlangs mochten wij de gesprekken met eigenaar Peter de Vos afronden en dit heeft geresulteerd in meer dan prima afspraken voor SV Argon en haar leden.

Peter biedt zowel bedrijven als particulieren de mogelijkheid om gebruik te maken van zijn imposante wagenpark. Dit wagenpark bestaat uit zowel personen- als bestel auto’s en busjes. Ook wordt er rolstoelvervoer aangeboden. Dat alle auto’s er spic en span uitzien komt o.a. door de eigen autowasserette die Peter ook voor niet-eigen auto’s ter beschikking stelt.

Mocht u interesse hebben in het huren van auto’s neem dan zeker eens een kijkje op het adres Genieweg 29 in Mijdrecht. Blauw Autoverhuur is ook telefonisch bereikbaar onder nummer 0297-281255 of mobiel 06-30341994. Peter de Vos of Tiesto Blauw (op de foto bij enkele auto's uit het wagenpark) zijn u graag van dienst.
Voor alle informatie over tarieven en voorwaarden kunt u ook de site www.blauwautoverhuur.nl bekijken. Of stuur een mail naar info@blauwautoverhuur.nl dan wel administratie@blauwautoverhuur.nl

Speciaal willen wij u attent maken op het feit dat als u uw Argon ledenpas toont u recht heeft op 15% korting op huur- en kilometerprijs. Prima afspraken lijkt ons!!