Regels kledingsponsoring

27 mei, 2019

Argon kledingsponsorbeleid: mocht u voor uw team een sponsor hebben gevonden dan gelden de volgende simpele regels:

1. Wedstrijdkleding sponsoren van NIET selectie elftallen kent een jaarlijkse toeslag van € 200,- per sponsor per jaar indien op de kleding een reclame-uiting geplaatst moet worden. Van dit geld worden weer materialen aangeschaft voor de teams zoals voetballen etc. Wilt u sponsor zijn zonder reclame-uiting dan is dit bedrag niet aan de orde.

2. Wedstrijdkleding sponsoren van selectie elftallen gaat via de commissie commerciele zaken. Vraag een offerte aan via commercielezaken@svargon.nl

3. Sponsoren van trainingspakken, tassen etc is vrijgesteld van een jaarlijks bijdrage in euro’s.

4. Alle kleding en accessoires MOETEN worden aangeschaft via Intersport Twinsport om uniformiteit op het sportpark te garanderen. Tevens is bij Intersport Twinsport de enige mogelijkheid om legaal het gepatenteerde Argon logo te laten bedrukken.
LET OP !! Kleding aangeschaft elders dan bij Intersport Twinsport wordt geweigerd op het sportpark. Voorkom teleurstellingen en laat je eerst informeren.