Zaterdag begint verkoop loten Grote Club Actie

12 september, 2019

Op 14 september start de landelijke verkoop van de Grote Clubactie 2019. Ruim 260.000 lotenverkopers gaan in het hele land op pad om hun club een financiële stimulans te geven. Dit doen ze niet zomaar. De leden van SV ARGON zetten zich dit jaar namelijk in voor de aanleg van een zogenaamde PANNAKOOI.

Steun van de omgeving
De grote clubactie coördinatoren van SV Argon : “Onze leden gaan zich dit jaar inzetten om extra geld op te halen voor de jeugd. Jaarlijks gaat de opbrengst naar allerlei jeugddoelen, maar dit jaar is er voor gekozen vooraf een doel te stellen en zodoende de jeugd nog enthousiaster te maken zoveel mogelijk loten te verkopen. Wij hopen dat onze omgeving ons hierin steunt en we zo ons doel behalen!”

Vrienden, familie en inwoners in de omgeving van Mijdrecht dragen bij aan het clubdoel door een lot te kopen. Dit jaar is dat door de Grote Clubactie nog makkelijker gemaakt met een handige online tool (zaterdag 14 september ontvangen alle leden t/m 15 jaar de persoonlijke verkooplink in de mailbox). Lotenkopers maken kans op een van de mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-.

80% van de opbrengst gaat naar de club

De Grote Clubactie faciliteert sport-, cultuur- en hobbyverenigingen in het genereren van inkomsten door middel van lotenverkoop. Elk jaar wordt zo’n € 9 miljoen opgehaald. De loten worden verkocht voor € 3,- per stuk. Van elk verkocht lot gaat 80% (€ 2,40) direct naar de clubkas. SV Argon is een van de ruim 5.300 verenigingen die deelnemen. Iedere club bepaalt zelf specifieke clubdoelen.

De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 11 december 2019. Vanaf 12 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.

Voor vragen over deze actie: fanshop@svargon.nl

De 3 beste spaarders winnen een trainingspak van een club naar keuze…….