Superlot Grote Club Actie

23 september, 2019

Op de zonovergoten zaterdag die we achter ons hebben liggen hebben 3 enthousiaste Argonauten het eerste SUPERLOT weten te verkopen. Levi Eindhoven (JO11-1), Floris Voorbij en Cas Bakker (beide JO13-1) hebben diverse mensen in het publiek, ondernemers, leiders, trainers aangespoord en gewezen op het bestaan van het SUPERLOT. Het superlot is goed voor maar liefst 50 loten in één keer. Leuk om als team of als bedrijf aan te schaffen en de kosten te delen. De koper van het lot maakt kans op o.a. € 100.000,- en andere prijzen, de club maakt kans op een clubfeest t.w.v. € 5.000 en de verkoper(s) van het superlot ontvangt een leuk presentje uit de Argon fanshop voor zijn/haar verkoopinzet.

Cartouche Veenbrink, ondernemer van Jumbo Veenbrink Amstelveen (zie foto) bedacht zich geen moment en kocht dit lot van de genoemde drie jongens. Cartouche: "De kosten zijn ideaal en prima te delen natuurlijk met zoveel medewerkers die er werken bij onze Jumbo. € 150,- delen met meerdere mensen maakt het toch uiteindelijk een heel normaal bedrag en daarbij, spanning bij al mijn medewerkers om die mooie hoofdprijs."

Hopelijk volgen er meerdere bedrijven of Argon teams voor een SUPERLOT want zoals bekend, 80% gaat naar de club voor de aanleg van een "pannakooi".

Interesse om een superlot te verkopen / kopen? fanshop@svargon.nl

PS: superloten tellen niet mee voor de telling van de losse loten waar een trainingspak mee te verdienen valt.