Spieren voor Spieren

23 september, 2019

Op woensdag 6 november zal er bij Argon een bijzonder toernooi gehouden worden, namelijk een 5 tegen 5 toernooi voor kinderen van 9 tot en met 12 jaar, waarbij geprobeerd wordt via donaties een zo groot mogelijk bedrag bij elkaar te krijgen voor de Stichting Spieren voor Spieren. Deze stichting zet zich in om het onmogelijke mogelijk te maken voor kinderen met een spierziekte. Een zeer aanbevelenswaardig initiatief, op de website van de Stichting kunt u daar veel informatie over vinden.
Het toernooi op ons complex is een schoolopdracht waarbij de organiserende scholieren (waaronder ook Argonauten) besloten hebben er een goed doel aan te koppelen. We kunnen niet anders dan dit initiatief warm bij u aanbevelen. Alle informatie vindt u op bijgaande flyer.

Trouwens, ook als u niet deelneemt kunt u uiteraard wel doneren!