Argon JO17-3 neemt prijzen mee uit Landgraaf

27 mei, 2019

Afgelopen weekend is de JO17-3 van Argon naar het internationale toernooi in het Limburgse Landgraaf geweest. Het toernooi speelde zich af op zaterdag en zondag.

Zaterdag speelde het team tegen een Belgische, Duitse, Engelse en Nederlandse teams, helaas werden alle wedstrijden die dag verloren. Zondag werd de herkansing gespeeld in nieuwe poules, hier kwam het team sterk terug en wist alle 3 de wedstrijden te winnen. Hierdoor mocht de beker voor de 1e prijs mee naar Mijdrecht, tevens vielen ze ook nog in de prijs voor het leukste team van de JO17.

JO17-3 kon dit mede organiseren door sponsoring van SV Argon Club van 100, Kapsalon Heeren van Hofland en Burggraaf Aannemingsbedrijf, waarvoor de hartelijke dank!