Weer Superlot verkocht

06 oktober, 2019

Afgelopen zaterdag hebben deze 4 jonge Argonauten (zie foto) tijdens de wedstrijd van ons eerste elftal goede zaken gedaan. De verkopers (allen JO13-1) hebben aan ras-Argonaut Paul Reurings een Superlot verkocht. Paul Reurings kan deze Grote Club Actie bijzonder waarderen want de opbrengst komt ten goede aan de toekomst of te wel onze Argon jeugd en dat is altijd goed besteed.

Mocht u ook interesse hebben in een superlot voor uw bedrijf of team dan kunt u contact opnemen met fanshop@svargon.nl

(een superlot twv € 150,- vertegenwoordigt 50 loten met als hoofdprijs € 100.000. Tachtig procent komt ten goede van de club. De club maakt bij elk verkocht superlot kans op een clubfeest van 5.000 Euro. De Grote Club Actie opbrengst komt ten goede voor de aanleg van een pannakooi bij Argon)

Argonauten verkopers v.l.n.r.: Marijn de Groot, Cas Bakker, Floris Voorbij en Milan Aarsman.