Acerbis beloftencompetitie Midden Nederland

07 oktober, 2019

Net als vorig seizoen zal Argon ook dit jaar meedoen aan een beloftencompetitie voor spelers, die op de peildatum 1 juli 2019 nog geen 23 jaar waren. Daarnaast mogen 2 dispensatiespelers mee doen, die op genoemde datum nog geen 26 jaar waren. Dat betekent dus, dat er een mix van senioren en de jeugd gemaakt zal worden voor deze wedstrijden, waarbij Gerard Aafjes de coaching voor zijn rekening zal nemen. Het deelnemersveld bestaat uit 16 ploegen, die in 4 regio’s zijn ingedeeld:

Regio 1: VVOG - DVS’33 - Sparta N. - IJsselmeervogels
Regio 2: RKHVV - De Bataven - DOVO - GVVV
Regio 3: Bennekom - SDVB - Huizen - Elinkwijk
Regio 4: Argon - De Meern - Hercules – Houten

Er wordt per poule een hele competitie afgewerkt, waarna via kruisfinales naar de finale wordt toegewerkt. Voor de finalisten zijn er aantrekkelijke prijzen beschikbaar, want de winnaar ontvangt van de toernooisponsor SD Sportswear (kledingmerk Acerbis) een cheque ter waarde van € 1000 voor de aanschaf van voetbalmaterialen naar keuze, voor de verliezende finalist is dat € 500. Daarnaast worden de staf en spelersgroep van de winnaar uitgenodigd bij een wedstrijd van FC Utrecht in het seizoen 2020/2021 met daaraan gekoppeld een rondleiding en een hapje/drankje.

De wedstrijden dienen gespeeld te worden op het hoofdveld, wat inhoudt dat er minimaal drie dinsdagavonden vanaf 19:15 uur niet getraind zal kunnen worden op het hoofdveld, de data ziet u in onderstaand speelschema.
8 oktober 2019: Argon – Houten en De Meern – Hercules
29 oktober 2019: Hercules – Argon en Houten – De Meern
19 november 2019: Argon - De Meern en Houten – Hercules
10 december 2019: Hercules – Houten en De Meern – Argon
21 januari 2020: Argon – Hercules en De Meern – Houten
11 februari 2020: Houten – Argon en Hercules – De Meern

Aantrekkelijke wedstrijden om de kwaliteit van onze jonge spelers te beoordelen, dus u bent van harte uitgenodigd!!