Nacompetitie

26 mei, 2019

De reguliere competitie is gespeeld, wat resteert is de nacompetitie. Soms is deelname daaraan vervelend, omdat degradatie moet worden voorkomen, de keerzijde is natuurlijk dat er ook teams zijn die voor promotie knokken.

Beide categorieën zijn komend weekend aan de orde. Het tweede en derde elftal moeten zich gaan proberen te handhaven in respectievelijk de reserve hoofdklasse en de reserve 2e klasse, het vijfde gaat voor promotie naar de reserve 2e klasse terwijl de JO19-1 gaat strijden om het vorig seizoen verloren terrein van de 2e divisie weer te bereiken.

Van JO19-1 is al bekend, dat zij beginnen met een uitwedstrijd bij Quick ’20 in Oldenzaal. Niet naast de deur en als ze met winst terug komen dienen ze ook de tweede wedstrijd op vreemd terrein te spelen bij de winnaar van Kampong JO19-1 tegen Olde Veste JO19-1. Een eventueel daarna te spelen finale is op neutraal terrein, dus wat dat betreft is het een zwaar traject waarbij we hen natuurlijk alle succes toewensen.

De andere programma’s zijn nog niet gepubliceerd, maar met wat zoekwerk lijkt het zo uit te pakken, dat zaterdag aanstaande alle drie de senioren thuis aan de bak mogen in hun poging de volgende ronde te bereiken. Onder voorbehoud omdat er mogelijk toch nog ergens een team is, dat reglementair niet kan deelnemen, melden we de wedstrijden Argon 2 – BOL 2, Argon 3 – Diemen 3 en Argon 5 – Buitenboys 2. Zodra de wedstrijden definitief bekend zijn komen ze in het programma tevoorschijn.