Dank aan de Rabobank

21 oktober, 2019

De landelijke Rabo ClubSupport actie is afgelopen week ten einde gekomen. Heel veel verenigingen en stichtingen hebben zich enorm ingespannen om een bijdrage te verkrijgen op grond van deze actie.

Ook SV Argon heeft aandacht gevraagd voor deze actie. En met succes, kunnen wij stellen. Veel leden van de Rabobank hebben hun stem gegeven aan onze vereniging en afgelopen donderdag mochten Peter Schoonderwoerd en Marco Bakker van de Commissie Commerciele Zaken de cheque in ontvangst nemen. Daarnaast werden alle verenigingen en stichtingen verrast door een extra bijdrage waardoor Argon het mooie bedrag van € 1.578,19 op haar rekening tegemoet kan zien.

Dank aan zowel de initiatiefnemer als aan iedereen die heeft mee geholpen om dit resultaat te verwezenlijken is dan ook zeker op zijn plaats.