Bekerloting: thuiswedstrijd tegen Hauwert ‘65

30 oktober, 2019

De loting voor de tweede ronde van het districtsbekertoernooi heeft Argon een thuiswedstrijd opgeleverd tegen het in de kop van Noord-Holland gevestigde Hauwert ’65, uitkomend in de 3e klas zondag. Omdat de gasten in het weekend van 16/17 november al een inhaalwedstrijd voor de competitie op het programma hebben staan, is deze bekerwedstrijd door de bond vastgesteld op woensdag 20 november, aanvang 20:00 uur.

Helaas trof ons ook weer het lot van de tussenronde, net als vorig jaar zal een positieve uitslag van de wedstrijd tegen Hauwert leiden tot een optreden in de tussenronde in december, waarbij de tegenstander komt uit de wedstrijd tussen de zaterdagploegen van IJmuiden (3e klas) en Purmersteijn, dat uitkomt in de 2e klas. Het betreft hierbij gelukkig dan wel een thuiswedstrijd, die echter pas gehaald wordt als eerst van Hauwert ’65 gewonnen wordt!