50 jarig jubileum SV Argon

05 december, 2019

Het lijkt nog ver weg maar de tijd gaat snel. In 2021 bestaat onze vereniging, ontstaan in 1971 als resultaat van een fusie tussen de verenigingen rk Stormvogels, vv Mijdrecht en sv Midreth, 50 jaar en het spreekt voor zich dat wij hier niet zomaar aan voorbij willen gaan.

Op welke wijze wij invulling gaan geven aan het jubileum hangt van vele factoren af. Een van deze factoren is dat wij binnen onze vereniging mensen zoeken die een bijdrage willen leveren aan de organisatie. En in overleg met zowel interne- als externe partijen komen tot een evenement waar nog lang over gesproken zal worden en waar we met het juiste gevoel op terug kunnen kijken.

Wie heeft er interesse om zijn/haar bijdrage te leveren? Meldt u snel aan op jubileum50@svargon.nl en er wordt contact met u opgenomen.

Wij hopen op veel enthousiaste reacties.